poniedziałek, 15 stycznia 2018

Izolacje natryskowe - czy warto?

Izolacje natryskowe - czy warto?


Autor: Michał Semkowski


Wraz z nadejściem sezonu zimowego, często przypominamy sobie o odpowiednim ociepleniu swojego mieszkania. Najczęściej ocieplamy wełną mineralną lub styropianem. Nie są to jednak wszystkie formy ociepleń z którymi warto się zapoznać przed dokonaniem ostatecznego wyboru.


W poniższym artykule przedstawimy izolacje natryskowe (izolacja pianą poliuretanową otwartokomórkową).

Izolacja pianą poliuteretanową otwartokomórkową polega na rozprowadzanie wymienionej wcześniej piany specjalnie dobranym sprzętem na wewnętrzną stronę budynku. Już po zaledwie kilku sekundach, pianka zwiększa swoją objętość nawet do 120 razy, dzięki czemu możemy być pewni, że odpowiednio zapełni nawet najmniejszy zakamarek, co jest niewątpliwie ogromną zaletą.
Rozprowadzona pianka jest idealnym podkładem do pokrycia (na przykład płytą gipsowo-kartonową).
Dodatkowym, wartym uwagi argumentem za skorzystaniem z izolacji natryskowych jest fakt, iż zapewnia ona znakomite oddychanie przegrody, co dodatkowo zwiększa komfort mieszkania.

Gdzie można skorzystać z tego typu technologii?
Miejscami, gdzie izolacje natryskowe z pewnością znajdą swoją role są nie tylko pomieszczenia mieszkalne, ale również chłodnie, magazyny, hale, budynki inwentarskie itd.

Zalety izolacji pianką otwartokomórkową
Poniżej przedstawiamy główne zalety na które z pewnością warto wziąć pod uwagę podczas wyboru technologii w jakiej ocieplamy swój dom, czy też pomieszczenie gospodarcze:
- izolacja pianą jest trwała. Nie zmienia się z upływem czasu,
- jest oszczędna.
- zapobiega powstawaniu grzybów,
- zapobiega powstawaniu pleśni,
- jest wodoszczelna,
- jest dźwiękoszczelna,
- nie wywołuje reakcji alergicznych.

Czy warto zdecydować się na izolację pianką otwartokomórkową?
Zdecydowanie się na ocieplenie pomieszczeń pianką politeranową ma wiele korzyści. Warto więc zastanowić się nad alternatywą dla popularnych w naszym kraju wełny mineralnej, czy styropianu.
Profesjonalne ocieplenie pomieszczenia będzie mieć przecież dla nas ogromne znaczenie - nie tylko wpłynie na oszczędność i temperaturę ale również komfort życia.


Czytaj więcej na: Izolacje natryskowe małopolska

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

78 komentarzy:

  1. Dzięki za rozjaśnienie tematu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten blog. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu w wolnej chwili. Na prawdę jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię przeglądać stronki tego typu. Są dla mnie naprawdę dużą inspiracją. Warto zaczerpnąć pomysły od kogoś innego i wykorzystać u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trwałość i oszczędność to największe atuty tego rozwiązania. Post bardzo przydatny. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. Warto pomyśleć o takim rozwiązaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem jest to jak najbardziej dobry pomysł, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełno jest takich blogów, ale ten jest bardzo wyjątkowych i oryginalny. Temat warty uwagi. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szwagier się tym zajmuje, więc jak dla mnie to zawsze warto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat niezwykle ważny, wiele osób zastanawia się czy warto inwestować w tego typu izolacje. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie tak, dzięki za merytoryczny wpis, bo fajnie wyjaśnił mi problem !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wpis. Rozwiał trochę moich wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie to świetne rozwiązanie bo ma całą masę korzyści jak chociażby właśnie zapobieganie tworzeniu się pleśni i grzybów a to bardzo istotne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jednak spore wątpliwości co do trwałości tego typu izolacji, zwłaszcza na poddaszach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Galaxy S9 ve S9+|işletmek için gerçekleştirin.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej nie zastanawiałam się nad takim rozwiązaniem, ale Twój post dał mi sporo do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Lubię blogi o takiej tematyce. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ważny temat, problemu izolacji lepiej nie lekceważyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za rozwinięcie tematu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój świetnie napisany wpis bardzo mi pomógł, szukałem opinii na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ocieplanie domu to ważny temat, szczególnie teraz wiosną. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie tak, ale każdy taki remont naprawdę sporo kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Ocieplenie domu to podstawa - dzięki za ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się tematyka tego blog. Interesują mnie tego typu rzeczy. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie sprawdzają się izolacja tego typu i bardzo szybko się je nakłada.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki jest koszt takich izolacji?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taka izolację u siebie, bardzo przyspieszyło to budowanie domu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przydatny post :) Warto zaglądać na tego bloga. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również mam taką izolację w domu i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny i rzeczowy wpis dziękuje za przybliżenie tematu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zdecydowałam się na taką izolację i na chwilę obecną jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za przybliżenie tego zagadnienia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikniemy możliwości pojawienia pleśni czy grzybów. Warto z tego skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Warto skorzystać z tej metody. Sam taką zastosowałem i jestem mega zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem naprawę warto, bo znacznie przyspiesza to pracę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że są blogi tego typu - będę częściej tu wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę warto, bo nie dość, że taki sposób usprawnia pracę to jeszcze zmniejsza koszty.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne porady, świetne wpisy - super prowadzony blog ! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ważny temat. Izolacje natryskowe to temat który trzeba znać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  41. Znakomity wpis i bardzo przydatny osobom które są na etapie budowania domu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo długo walczę z pleśnią w domu, tego sposobu jednak jeszcze nie próbowałam. Przy kolejnym remoncie wezmę go pod uwagę i mam nadzieję, że odniesie skutek.

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tego co wiem, to jest do dość opłacalne pieniężnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Osobiście uważam, że warto, bo cena jest odpowiednia. Dlatego też warto sobie to przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  45. No nie? bardzo ciekawie sie czytalo :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dokładnie takich informacji potrzebowałem, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój znajomy ma firmę z ocieplaniem natryskowym i nie ma już wolnych terminów

    OdpowiedzUsuń
  48. To bardzo wartościowy artykuł. Przyda się , więc idzie do katalogu :potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam się na budowlance, ale piszesz w tak przystępny sposób, że wiele istotnych zagadnień zrozumiałam dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ulubiony blog od kiedy siedzimy z mężem w tematach budowy domu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeśli chodzi o tego typu tematy to takie wpisy są naprawdę przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi polecał tę metodę kierownik budowy i się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo przydatny artykuł. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  54. Moim zdaniem świetny wpis i pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  55. Myślę, że warto w życiu stawiać na własny komfort poprzez takie rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  56. Osobiście uważam że izolacje natryskowe są dużo lepszym wyjściem niż tradycyjne. Takie izolacje bardziej izolują dzięki czemu nie ucieka nam ciepło z domu.

    OdpowiedzUsuń
  57. A drogie są takie izolacje?

    OdpowiedzUsuń
  58. Izolacje natryskowe są na pewno droższe niż wypełnienie wełną, ale też nie możemy zapominać przy izolacji domu o odpowiednich drzwiach i oknach dzięki którym zniwelujemy ilość uciekającego ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy warto skorzystać z tego typu izolacji? To zależy od wielu czynników składających się na złożoną całość. A prawda jest taka,że tego typu rozwiązanie ma swoje plusy i minusy, jak wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  60. Myśle ze już nie potrzebujesz pieca po tym ocieplaniu.

    OdpowiedzUsuń
  61. zajmujemy się budową domów drewnianych i od kilkunastu lat używamy tylko pianki do izolacji przegród zewnętrznych budynku. Korzystamy z usług firmy purizol.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedyś izolowano dachy watą i tak naprawdę nie jest to aż tak dobra izolacja jak piana. Do tego dzięki izolacji pianą zmniejszają się koszty ogrzewania, bo lepiej trzyma ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak dla mnie warto. Kiedyś izolowało się śmieciami i jakoś ludzie żyli.

    OdpowiedzUsuń
  64. moim zdaniem warto, taka izolacja jest naprawdę skuteczna i solidna. Pracownicy muszą jednak pamiętać by nosić specjalne kombinezony, obuwie robocze z hurtu, maski i rękawice, by nie wdychać oparów podczas pracy

    OdpowiedzUsuń
  65. Инстраграмм остается самой популярной площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень множество времени, поэтому гораздо лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт http://com.helsinki.fi/webkom/webkom.py?redirect=https://krutiminst.ru

    OdpowiedzUsuń