wtorek, 12 lipca 2011

Schody

Schody

Autorem artykułu jest Basia Cynamon



Wiele produktów domowego użytku nie cieszy się popularnością w czasach kryzysu gospodarczego. Niemniej jednak niektóre z nich niezmiennie cieszą się dużym popytem. Wśród nich niewątpliwie znajdują się schody, które wymagają nie tylko konserwacji, ale często także wymiany.

We współczesnym budownictwie schody są nieodzownym elementem konstrukcji budowlanej. Coraz częściej buduje się wielopoziomowe budynki, które muszą być wyposażone w schody. W blokach są to zazwyczaj schody betonowe, gdyż są najtańsze i najłatwiejsze w montażu. Natomiast klienci mieszkający w domach jednorodzinnych decydują się zazwyczaj na schody drewniane, gdyż są bardziej estetyczne i bezpieczne. Z pojęciem schodów spotykamy się już w dzieciństwie. Piękne księżniczki mieszkają we wieżach, a prowadzą do nich długie kręcone schody. Uratować mogą je jedynie mężczyźni z dobrą kondycja fizyczną. Domy dla lalek też wyposażone są w schody itd. Małe dzieci uwielbiają wspinać się po schodach, bawić się na ich, a nawet odpoczywać. I właśnie dlatego schody powinny być wykonane rzetelnie i solidnie. Zazwyczaj są łatwe w utrzymaniu czystości, ale firmy przeganiają się w znajdywaniu coraz to nowszych środków czystości. Coraz częściej w nowoczesnych blokach montuje się windy, niemniej jednak są w nich i tak schody. Firmy produkujące schody mimo kryzysu cieszą się dużą popularnością i wysokim wskaźnikiem sprzedaży. Chciałam się podzielić z Państwem swoją opinią na temat firm oferujących schody. Długo szukałam solidnej firmy, która zaprojektuje, wykona i zamontuje mi schody (zaznaczę, że szczególnie interesowały mnie schody z drewna). Przygotowałam sobie listę 20 firm i rozpoczęłam selekcję. Swoje poszukiwania rozpoczęłam od wykonania kilku telefonów z prośba o przesłanie oferty na moje wymarzone schody. Niestety niewiele firm potraktowało moją prośbę poważnie i odpowiedziało mi zaledwie 10 firm. Muszę przyznać, że nie wszystkie oferty zostały profesjonalnie przygotowane. Zaintrygowały mnie szczególnie dwie oferty. Następnie zasięgnęłam opinii znajomych oraz przejrzałam tematyczne fora internetowe. Muszę przyznać, że obydwie firmy wypadły w moim rankingu doskonale. Reasumując kryzys gospodarczy nie na wszystkich branżach wywarł negatywny skutek.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz